måndag 18 mars 2013

Bättre sent än aldrig


Ett tag sedan sist så jag tar lite random småglimtar av vad jag gjort senaste tiden i bilder.


Fint att åka skidor på Storsjön dagar som dessa!



Gjort egen Sushi!


Min trognaste vän!
Hoppat in på stafettvasan och stakat en sträcka. Superkul tävling som jag gärna gör fler gånger!
Agerat hejarklack på Vasaloppet med Eva och Janne.
Hade jag haft Janne med mig på tävlingar skulle jag åka minst 15 sekunder snabbare varje lopp, typ. Var nog många av dessa vasalöpare som fick sig en energiboost och bättrade på sina tider iaf!

Varit på invigningen av Sixten Jernbergs museum. Var även dit och käkade för ett par dagar sedan. Fint!

Hittade detta "feta halsband" bland prylarna. Skulle inte kännas fel att kamma hem något liknande.

Firat pappas 60 års-dag!
Presenten var fint paketerat innuti en isklump

Jobbat på skidskyttevent på Fjället

Carro var bra på att plocka ihop allting ;)
Fixat inför skidskytte SM på hemmaplan, som inte är längre bort än fyra dagar!

Bjudits på finväder även i Lima. Här ett pass på älven!
Träning och rehab går fint, men jag önskar det kunde gå liite fortare!
Kommer att närvara under SM, dock som funktionär.  
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar